Få hjälp i systemet medan du sköter lönearbetet

Du hittar hjälp där du arbetar med lönen – alltså när du är inloggad i Swelön.

Du kan få hjälp med alla funktioner i programmet. Texterna förklarar varje enskild funktion så att du snabbt kan komma vidare om du stöter på problem mitt under lönearbetet.

Om det är något som ger dig bekymmer kan du alltid skriva till vår onlinesupport som sitter redo vid knapparna och ger dig snabba svar.

Frågor och svar om Swelön

  • Vad krävs för att använda Swelön?

    Vad krävs för att använda Swelön?

    Det enda som krävs för att använda Swelön är internetåtkomst. Du behöver inte installera någonting på din dator, så du kan vara säker på att du alltid arbetar med den senaste versionen som innehåller de nyaste uppdateringarna.
  • När kan jag komma igång?

    När kan jag komma igång?

    Du kan skapa ett demo-konto på direkten och testa gratis i 30 dagar. Du har tillgång till vår support under hela testperioden. När du har godkänt avtalet kan du börja använda systemet.
  • När kan jag som senast betala ut lönen?

    När kan jag som senast betala ut lönen?

    Det finns ingen bestämd deadline för att göra löner. Du kan göra dem när du vill utifrån utbetalningsdatumet på anställningsavtalet.
  • Är Swelön säkert att använda?

    Är Swelön säkert att använda?

    All kommunikation mellan dig och Swelön är krypterad. Vi uppmanar dig till att vara uppmärksam på allmänna säkerhetsrekommendationer som gäller för internetanvändning och skydd av din dator.